Folkemøde here i come!

Folkemøde 2015!!

Så er jeg hjemme igen efter Folkemøde 2015, og sikke en fest det har været! Jeg har drukket en helveds masse fadøl, set debatter og snakket med en masse skønne mennesker!  Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg ikke har været typen der har rendt rundt til en milliard debatter. Jeg har hygget meget, og bare slappet af og drukket øl, haha. Se her hvad jeg har lavet.torsdag

Tidligt torsdag morgen tog vi afsted fra København. Lea og jeg drak naturligvis den første fadøl på færgen. Hvis man ikke starter med at drikke klokken 09.00, hvornår så? Vi blev indlogeret på et super lækkert hotel ca. 3 km fra Allinge havn hvor Folkemødet befinder sig.På billedet kan i se Leas og min lækre udsigt. Til at starte med var jeg ret bitter over at det lå så langt væk, eftersom vi skulle gå frem og tilbage. Men det var faktisk helt fint, og slet ikke så langt som frygtet. Om aftenen var vi til reception hos Liberal Alliance på deres båd. Bagefter var vi til drinksaften hos Radikale Venstre. Drinksene var lavet på spansk kørvel sirup som jeg dagen forinden havde blendet og siet (se billeder her) . Det var et vanvittigt projekt, men drinksene var gode! Bagefter var vi til fest og gratis fadøl på den konservative båd. Nikita drikker ikke øl, så vi købte en flakse rosé. Jeg tror at mit kæmpe fadølskrus med rosé i, var medskyldig i, at jeg blev jævnt fuld..fredag

Fredag stod Lea og jeg relativt tidlig op, da vi havde en vagt i Radikale Venstres telt fra 09.00 til 12.00. Det var sygt fucking kedeligt. Radikale Venstre har uden tvivl folkemødets kedeligeste telt, og vi skulle bare sørge for at der var kaffe og flyers på bordene. Jeg blev interviewet af ca. 10 forskellige folkeskoleelever der havde et skoleprojekt hvor de skulle rundt og snakke med partier. Det var meget sødt. Derefter var vi til semifinale i DM i debat  og ellers sad vi bare og chillede i ITD-loungen. Rigtig hyggelig lounge som brancheorganisationen for vejgodstransport har sat op. Vi var fans! Om aftenen var der medlemsmiddag hos Radikale Venstre, og derefter var vi ovre og få gratis fadøl og snacks (se billede) hos Dansk Industri. Aftenen sluttede jeg af på Røgeriet i Allinge (en bar) med en masse borgerlige mænd. Blandt andet de to søde fyre på billedet. Det er jo alment kendt, at mine eneste venner er borgerlige mænd 🙁 De er også så søde!

e

Søde Jacob og jeg skulle have taget et billede sammen. Størstedelen af billederne havde fotografen blot valgt at fotografere mine bryster, og på det eneste anstændige har jeg lukkede øjne 🙁 Men Jacob ser da sød ud!

Om aftenen travede jeg hjemad alene. Jeg ELSKER at gå alene hjem fra byen med musik i ørene og solen der er ved at gå op. jeg går altid og danser lidt. Det var helt oplagt her, hvor det ikke var så ofte at der kom biler forbi. Det er lidt noget andet i KBH. Det kan godt gå hen og blive lidt pinligt.lørdag

Lørdag sov Lea og jeg længe, og brugte en del af morgenen på vores skønne altan. Så så vi et arrangement hos Greater Copenhagen. Det gjorde vi fordi, at vi torsdag nat havde forsøgt at blaffe hjem. Men vi havde blaffet den helt forkerte vej, og var endt på den forkerte side af øen. Men Solveig som kørte os, var så sød at vende om og køre os hele vejen hjem, selvom at hun faktisk boede i en helt anden retning. SÅ sød! Derfor kom vi og så det arrangement hun havde været ansvarlig for. Bagefter tog vi til finale i DM i debat. En fyr ved navn Lawan vandt. Han var fandme badass! Så chillede vi Radikale Venstres røvsyge telt, var til sangaften hos Dansk Industri og til ”fest” hos Venstres Ungdom. søndagSøndag var bestemt præget af tømmermænd, og blev naturligvis startet med pomfritter! Så pakkede vi Radikale Venstres telt sammen, og derefter tog Lea og jeg hen til ”friheds-ranchen”, hvor nogle af vores venner og bekendte fra Venstres Ungdom og Liberal Alliances Ungdom. Der sad vi nogle timer og slappede lidt af, før vi vendte snuden mod Allinge igen, fik noget mad og smuttede hjem. Vi havde først en bus hjem kl. 20.00 og var i

København kl. 01.00. Lidt stram dag! Min skønne kæreste blev bachelor i fredags (og jeg var der ikke – jeg græder lidt indeni). Så jeg købte nogle lækre bornholmske øl med hjem, og tog naturligvis en radikal t-shirt med hjem til ham 😉 Han har allerede en i lyserød, så han manglede jo en i blå! Det er min måde at indoktrinere på!

Det har været nogle helt fantastiske dage, og jeg er SÅ glad for at jeg tog afsted på trods af valget! Glæder mig helt ubeskriveligt meget til næste år.