En undervurderet webshop

Så meget løfter jeg

img_0854

Selvom træning ikke fylder så forfærdeligt meget herinde, så er det noget jeg går rigtig meget op i. Jeg træner så meget som jeg har tid og lyst til. Det bliver som oftest til ca. 3 gange om ugen. Jeg elsker at svede, presse mig selv og ikke mindst: at slå mine egne rekorder.

Jeg bruger en app ved navn SugarWOD. Der kan man logge sine resultater fra dagens træning. Crossfit Copenhagen har et samarbejde med dem, så hver dag bliver den WOD (Workout Of the Day) de træner på holdene lagt op på appen, og så kan man skrive sin tid/ sine resultater ind. Så kan man sammenligne sine egne resultater med andre.

Men man kan også skrive sine egne resultater ind i forskellige officielle WOD’s og ikke mindst Barbell-øvelser. Barbell-øvelser er eksempelvis squat og bænkpres, som I formentlig alle ved, hvad er.

Her kan I se, hvad mine PR (Person Record) er i forskellige øvelser. Nogen er jeg klart bedre til end andre… Men overordnet er jeg rigtig stolt af mine resultater. De har krævet meget sved, øvelse og ikke mindst smadrede hænder og blå mærker…

Back squat: 70 kg (1 repitation)

Front squat: 55 kg (3 epitationer)

Clean: 45 kg (1 repitation)

Hang clean: 45 kg (2 epitationer)

Power clean: 45 kg (1 repitation)

Bench press: 39 kg (1 repitation)

Push press: 37 kg (5 repitationer)

Shoulder press: 30 kg (5 repitationer)

Push jerk: 45 kg (1 repitation)

Split jerk: 42 kg (2 repitationer)

Snatch: 30 kg (1 repitation)

Dødløft: 90 kg (1 repitation)

Clean and jerk: 45 kg (1 repitation)

Følg mig på Bloglovin | Facebook | Instagram | Snapchat: Frejafokdal
   

1 kommentar

Skriv en kommentar

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

 

Næste indlæg

En undervurderet webshop